Disposdicions transitòries

1) Els drets existents en l’actualitat sobre sepultures i nínxols es respectaran plenament, però queden subjectes al que disposa aquest Reglament en tot allò que no contradigui les anteriors normes que ara es deroguen, que estan reproduïdes en els antics Títols de propietat.

2) Els drets existents en l’actualitat sobre la zona reservada del cementiri per a les famílies que varen fer la donació dels terrenys de l’actual cementiri a la Parròquia es respectaran plenament, per bé que queden subjectes al que disposa el present Reglament. Si la titularitat tornés a la Parròquia per rescissió o renúncia del/s titular/s, el seu règim de cessió serà el que preveu aquest Reglament.