De la Rescissió de la cessió d'us sobre les sepultures

1) La manca de pagament de la quota anual durant cinc anys consecutius implicarà la rescissió automàtica i sense previ avís.

2) La utilització inadequada de la sepultura o nínxol o l’incompliment greu del que preveu aquest Reglament serà motiu de rescissió de la cessió.

3) Transcorreguts cinc anys des de la mort del titular d’una sepultura o nínxol sense que cap persona en reclami els drets, la Parròquia rescindirà automàticament la cessió.

4) El titular de la cessió està obligat a notificar a la Parròquia els canvis de domicili que es puguin produir.

5) Si per manca de localització d’un titular de sepultura o nínxol no es pogués comunicar l’incompliment d’aquest Reglament, per impagament, ús inadequat o desconeixement dels hereus de la sepultura, es procediria automàticament a la rescissió de la cessió.