De les actuacions funeràries

1) D’acord amb les disposicions legals vigents, totes les actuacions de caràcter funerari, com són les inhumacions, les exhumacions, la incineració, el trasllat de restes, el transport de despulles, etc... les desenvoluparan sempre els Serveis Municipals de l’Ajuntament d’Esplugues o bé les empreses degudament autoritzades per aquest Ajuntament per a la realització d’aquests serveis.

2) La Parròquia, per tant, no es fa responsable d’aquest servei ni de les infraccions o incompliment de la normativa sanitària que puguin derivar-se de les esmentades actuacions funeràries.